سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش نیروهای انتظامی در پیشبرد اهداف تامین سلامت

.

رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از تلاش نیروهای
انتظامی در پیشبرد اهداف تامین سلامت در جامعه، تقدیر کرد.



به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» در این پیام، با
اشاره به پیوند دیرینه مجموعه سلامت و نیروی انتظامی در تامین سلامت آحاد جامعه،
گفت: نیروهای انتظامی همواره حامیان امنیت و آرامش یکایک اعضای جامعه بوده
اند.



در متن
این پیام، آمده است:



فرزندان
غیور میهن اسلامی، در عرصه های گوناگون خدمت، همواره توانسته اند نام ایران را به
نیکی طنین انداز کنند و بی شک یکی از مهم ترین این عرصه ها، خدمت در نیروی انتظامی
بوده است.



برادران
و خواهران جان برکف نیروی انتظامی، در تمامی برهه ها توانسته اند با حضور خالصانه
و خدمت غیرتمندانه، حافظ جان ملت شریف ایران باشند و حامیان امنیت و آرامش یکایک
اعضای جامعه بوده اند.



در
همین راستا، از دیرباز، پیوند عمیقی میان خدمات مجموعه نیروی انتظامی در تامین
امنیت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تامین سلامت آحاد جامعه، وجود داشته
که با تعامل مشترک، همواره در حال تقویت بوده است.



دست
اندرکاران مجموعه بهداشت و درمان استان همواره به یاری نیروهای محترم انتظامی،
توانسته اند در امر حفظ و تامین سلامت مردم، پرتوان گام برداشته و با سودجویان و
متخلفان این حوزه، به نحو قانونی برخورد کنند.



به
مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، تلاش بی شائبه و همکاری صادقانه یکایک اعضای
محترم خانواده نیروی انتظامی را در پیشبرد اهداف سلامت، صمیمانه ارج نهاده و این
هفته را به شما عزیزان، تبریک می گویم.



از
خداوند منان می خواهم شما برادران و خواهران پرتلاش نیروی انتظامی را در تعالی
اهداف رفیع تامین امنیت جامعه، یاری نموده و توفیق خدمت روزافزون را به یکایک
خدمتگزاران مردم، اعطا نماید.

 




دکتر
علی بهادر



رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 10577
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب